sobota, 24 grudnia 2011

Ozdoby świąteczne

Czas na pokazanie Wam reszty moich ozdób świątecznych.
Niedawno pokazywałam zawartość tajemniczego pudełka, który krył w sobie ozdoby.
Teraz pokaże Wam resztę, którą trzymam w szafie.
Stroik wykonany przez moją mamę.

Mikołaj - prezent od koleżanki z podstawówki.

Świeczka - bałwanek. Bardzo, bardzo stara.

Dzwoneczek na choinkę.

Świeca w stojaku z wzorem kaszubskim.

Mały mikołajek - prezent od św. Mikołaja:).

Bombka na stojaku. Z tyłu można włożyć podgrzewacz.
Sama ją sobie kupiłam kilka lat temu za 15 zł.

Czubek na moją malutką choinkę.

Na koniec chciałabym pokazać Wam dwa stroiki wykonane przeze mnie:

To by było na tyle z pokazywaniem Wam ozdób świątecznych.
Czas na życzenia:
Życzę Wam Wesołych, Zdrowych i Pogodnych Świąt spędzonych w gronie rodziny, wymarzonych prezentów i duuuuużo uśmiechu na twarzy.
Po świętach obiecuje wstawiać więcej postów na temat kosmetyków.
Pozdrawiam:).
Merry Christmas Everyone.

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...