środa, 14 grudnia 2011

Tajemnicze pudełko

Hej! Dzisiaj chciałabym pokazać zawartość pewnego kartonowego pudełka.
Na początku jednak chciałabym pokazać piękne zdjęcie na którym są 2 konie. Zdjęcie to jest częścią mojego nowego kalendarza na rok 2012. Jest to prezent od siostry. Cudne prawda?
A teraz czas na tajemnicze pudełko.
Mam wielki sentyment do fioletowego koloru. Marzy mi się nawet pokój w tym kolorze.
Otwieramy....
Korale na choinkę (złote)
Mikołajek
Brokatowe bombeczki kupione za grosze, a za to jakie piękne i dające tyle uroku mojej małej choineczce
Świąteczne kartki, które zdobią mój pokój. Oczywiście wszystkich nie wystawiam, bo jest ich stanowczo za dużo. Kupione kiedyś w Biedronce, również za grosze.
Bałwanek do powieszenia na oknie
Kolorowe łańcuchy na choinkę
Szyszki własnoręcznie zdobione przeze mnie kolorowym brokatem z tubki. Jak co roku kładę je na parapet, zawsze ślicznie się prezentują i są przez wszystkich wychwalane. Nie ma to jak zrobić coś samemu:).
Czekoladowe mikołaje. Kiedyś nie lubiłam ich jeść więc wykorzystywałam je jako ozdobę. Teraz nie potrafiłabym przejść obojętnie obok takiego mikołaja:).
Świąteczne serwetki kupione rok temu w Naturze za ok. 3 zł. Wczoraj widziałam je w Naturze, więc jak ktoś jest zainteresowany kupnem to polecam.
Na koniec świeczka - prezent od kolegi.

Wy także macie takie tajemnicze pudełka w których chowacie swoje ozdoby świąteczne? A może macie inne miejsce?

PS. To nie są wszystkie moje ozdoby, resztę pokażę Wam za jakiś czas.
Pozdrawiam

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...