wtorek, 20 grudnia 2011

Zakupy - Rossmann i Biedronka

Przygotowania do świąt idą pełną parą. Ja pomiędzy porządkami, robieniem ozdób szukam w sklepach ostatnich dodatków do prezentów. Udało mi się kupić coś dla siebie.
W Biedronce nabyłam podgrzewacze zapachowe, pomarańczowe. Wczoraj zapaliłam sobie taki podgrzewacz i muszę powiedzieć, że cudnie pachnie. 18 sztuk kosztuje ok. 4,30 zł. Były jeszcze o zapachu waniliowym.
W Rossmannie natrafiłam na bardzo ciekawą okazję, otóż obecnie w Rossmannach są przecenione ozdoby świąteczne. Mi udało się kupić bombki 10 szt. przecenione z 10 zł na 4 zł bez jednego grosza. Świetna okazja, nieprawdaż? Były tam jeszcze bardzo fajne ozdoby wykonane z gałązek drzewa za 5 zł, które przedstawiały choinkę, dzwoneczek i gwiazdkę.
Tak prezentują się bombki.
Moją ulubioną jest ta złota która przypomina kulę dyskotekową.

3 komentarze:

  1. te podgrzewacze są świetne :) ładnie pachną i palą się ok 5 godzin...

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez kupuje te swieczuszki, tlko ze w Lidlu ;) a bombki mam takie same tylko w mniejszym rozmiarze! ;) wesolych ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...