wtorek, 13 grudnia 2011

Zakupy

Wczoraj przedstawiłam Wam sposób na wykonanie choinki z szyszek. Napisałam, że potrzebny jest do tego specjalny klej. Dzisiaj poszukałam kilka informacji na temat dobrego kleju w internecie i znalazłam kilka pochlebnych opinii na temat kleju Vikol. Od razu udałam się do pobliskiego sklepu papierniczego i tak oto stałam się posiadaczką Total Vikol uniwersalnego kleju do drewna. Uwaga! Nie jest to tylko klej do drewna, ma wszelakie zastosowanie: klei tkaniny, skórę, tworzywa sztuczne i naturalne, korek, filc, oraz wszelkiego rodzaju papiery i kartony. Po wyschnięciu jest przezroczysty i elastyczny, nie brudzi. 
Tak prezentuje się klej, kosztował 2 zł i jego pojemność wynosi 40 g. Trwały jest 15 miesięcy. Posiada atest PZH. Mam nadzieję, że sprawdzi się nie tylko do klejenie szyszek. Jak za taką cenę to warto się skusić 
i kupić ten klej. Teraz nie pozostaje mi nic innego jak tylko wybrać się do lasu po szyszki i zacząć robić choinki:). Może to być wspaniały prezent pod choinkę dla bliższej osoby. Mojej mamie na pewno się spodoba.

Zakupiłam jeszcze lakier do paznokci za 2,70 zł. Golden Rose Classics Charming.
Numer 46, pojemność 7,5 ml.
Ten lakier nie będzie mi służył wyłącznie jako lakier do paznokci, lecz mam na niego również jeszcze jedno zastosowanie, ale o tym cichosza. Może w kolejnym poście zdradzę Wam jaki mam na niego pomysł.
Tymczasem zdjęcia jak prezentuje się lakier.

Bezpłatny magazyn Natura.
Pozdrawiam.

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...