czwartek, 1 grudnia 2011

Zbiorowa recenzja

Zapraszam do czytania.
1. Witaminy A+E świetne szczególnie teraz przy takiej pogodzie. Ja preferuję witaminy w owocach, ale takie w kapsułkach też nie są złe. Polecam. Słyszałam wiele pochlebnych opinii na temat Dermogal A+E (kapsułki stosowane na twarz), ale niestety w moich aptekach ich nie ma.
Opis:
Dermogal A+E - kosmetyk w kapsułkach twist off - 48sztuk

Kosmetyk w formie olejku do codziennej pielęgnacji skóry lub jako uzupełnienie pielęgnacji specjalistycznej.
Wpływa na poprawę nawilżenia, elastyczności i jędrności skóry.
Preparat zawiera olejek z wiesiołka, glicerynę, witaminę E oraz witaminę A. Doskonały pod makijaż.

Skład:
Oenothera Biennis (Evening Primrose) Oil, Gelatin, Glycerin, Tocopheryl acetate, Retinyl palmitate.
Jedna kapsułka zawiera 500 mg olejku.

Wskazania:
Do każdego rodzaju cery, zwłaszcza do skóry wrażliwej z problemami takimi jak trądzik pospolity, trądzik różowaty, atopowe zapalenie skóry, łojotokowe zapalenie skóry, nadmierne złuszczanie skóry, nadwrażliwość na różne czynniki.

Sposób użycia:
Olejek zamknięty jest w praktycznych, higienicznych kapsułkach, które po otwarciu i wyciśnięciu olejku wyrzuca się. Stosować na oczyszczoną skórę, delikatnie wmasowując.

2. Bibułki matujące Infinity 50 szt. za 5 zł w promocji w Naturze. Ja kupiłam je latem i wtedy znakomicie się spisały, teraz także dobrze się sprawdzają. Usuwają nadmiar sebum. Moim zdaniem jest to jeden z must have.

3. Tonik antybakteryjny Tintin z Ziaji - szczerze mówiąc to nie kupię go ponownie. Niska cena, ale jest to jeden z najgorszych toników jakie miałam. Oczyszcza, ale nie zamyka rozszerzonych porów tak jak zapewnia to producent. Nie ogranicza wydzielanie substancji tłuszczowych, powiedziałam bym nawet, że je zwiększa. Krótko mówiąc bubel.

Piosenka, którą niedawno odkryłam

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...