piątek, 13 stycznia 2012

21 urodziny

Jak ten czas leci. 
Dzisiaj obchodzę swoje 21 urodziny, nie wiem kiedy te lata mi minęły.
Najlepsze w tym wszystkim jest to, że nie czuję się na swój wiek, czuję się młodsza:).

Nawet nie wiecie jaka była moja radość, gdy po raz pierwszy od bardzo dawna w moim mieście wyszło słońce.
Strasznie się ucieszyłam. Nie mogło być lepszego prezentu:).

Chciałam Wam pokazać co dostałam od mojej kochanej rodzinki na urodziny.
Od razu powiem, że z wszystkich prezentów jestem bardzo zadowolona.
Każdy prezent był strzałem w dziesiątkę, jednak moja rodzina wie co lubię i czego pragnę.
No nie powiem trochę to też moja zasługa, bo cichutko powiedziałam co bym chciała dostać:).
Lepiej dostać to co się wie, że się dostanie i być z tego zadowolonym niż dostać coś co nie będzie nam potrzebne i będzie tylko zawalać pokój.

Słodkości:)

Magiczna świeca, która pachnie nawet gdy nie jest zapalona.
Kocham świeczki, jestem ciekawa jaki efekt daje gdy jest zapalona.

Przepiękny wisiorek, podobno jest to cyrkonia.

Zegarek na rękę, dokładnie taki jaki chciałam.

Kolczyki bursztynki

Buty zimowe


Dzisiaj będąc w Biedronce trafiłam na świetną okazję.
Upolowałam trzy dekoracyjne lampki LED, które zmieniają kolor.
Można położyć je na wodzie.
Przymocować do ścianek wanny, glazury czy lustra.
Kosztowały 3 zł a przed obniżką 9 zł.
Nie wiem, czy we wszystkich Biedronkach są te lampki.
Byłam we dwóch w moim mieście, w jednej były a w drugiej nie.
Więc musicie szukać.
Na żywo prezentują się lepiej i nie mają takich ostrych świateł.
Polecam, bo na prawdę dają świetny efekt.

11 komentarzy:

  1. Życzę wszystkiego dobrego ! Ajjjjjj jak cudownie jest mieć 21 lat :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo ciekawe te lampki. jak się zamoczą to dalej działają? Dałabym sobie pod prysznic :)
    Stoo lat!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :) sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego!
    Bardzo fajne preznety. I te ledy pięknie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego najlepszego! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. spóźnione ale najlepszego
    :))

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję Ci za życzenia i również życzę Wszystkiego Najlepszego :) ja obchodziłam 11 stycznia 21 urodziny :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...