sobota, 21 stycznia 2012

Bielenda - 3w1 - Żel, peeling i serum

Chciałabym Wam przedstawić produkt, który się sprawdził i pozytywnie mnie zaskoczył.
Mowa o produkcie Bielendy do skóry mieszanej i tłustej.
Możemy go używać na twarz, dekolt, plecy.
Sprawdza się jako żel myjący, peeling i serum.

Kilka słów producenta:
Składniki:

Kosztuje niecałe 10 zł i ma pojemność 175 ml.

Moja opinia:
Najczęściej stosuję ten produkt w formie żelu, tzn. aplikuje go na zwilżoną skórę i delikatnie rozsmarowuje a potem spłukuje. Ta forma najbardziej się u mnie sprawdziła. Niewielka ilość żelu starczy by oczyścić, odświeżyć i usunąć nadmiar sebum z twarzy. Produkt dobrze się pieni i sprawdza się na cerze tłustej. Nie wysusza, twarz nie błyszczy się tak jak poprzednio, widać poprawę cery.
Kiedy go stosowałam jakiś czas temu nic mnie nie podrażniało i nie występowały zaczerwienienia, lecz teraz, gdy do niego powróciłam mam małe zaczerwienienia, które bardzo szybko znikają. Nie wiem czym to jest spowodowane, może za mocno trę. Spojrzałam na datę przydatności i produkt nie jest przeterminowany.
Jeśli chodzi o wydajność to jest bardzo wydajny. Nie wiem kiedy go skończę, lecz wiem, że kupię drugie opakowanie. Nie zauważyłam by produkt podrażnił mi cerę, czy też pogorszył jej stan. Wręcz przeciwnie zauważyłam zmiany na lepsze, brak błysku na twarzy:).
Jeśli chodzi o zapach to pachnie przepięknie: ogórkiem i limonką.
Jeśli chodzi o peeling to złuszcza i odblokowuje pory, ale w minimalnym stopniu.
Produkt posiada granulki, które nie podrażniają skóry.
Dowód na to, że posiada granulki- te zielone i żółte kropki to granulki:).
Jeśli chodzi o serum to nie zauważyłam bardzo widocznych efektów. 
Jako serum matowi, ale na bardzo krótko.
Podsumowanie:
Plusy:
- dobrze się rozprowadza
- pieni się
- jest bardzo wydajny
- tani
- nie zapycha
- nie podrażnia
- nie wysusza
- usuwa nadmiar sebum
- sprawia, że twarz się nie błyszczy
- po jego użyciu nie powstają nowe wypryski 
- widać ile jest produktu w tubce 
- najlepiej sprawdza się jako żel 
- najlepszy produkt do twarzy jaki kiedykolwiek miałam

Minusy:
- małe zaczerwienienia, ale może to być moja wina

6 komentarzy:

  1. Raczej nie dla mnie mam suchą:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Bielendę, ale to nie mój rodzaj skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy, chyba się za nim rozejrzę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy, chętnie bym spróbowała!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...