wtorek, 31 stycznia 2012

Brak siły

Hej dziewczyny. Właśnie zrobiłam sobie przerwę od nauki, bo przecież ile można się uczyć?!
I tak oglądam Wasze blogi i zastanawiam się czy tylko ja mam tak mało czasu na napisanie chociaż jednej notki?! Czy może tylko ja wpadłam w wir nauki?!
Nie wiem co jest grane, ale nie podoba mi się to.
W tym tygodniu na pewno nie pokaże się nowy post na blogu, za co od razu przepraszam.
Jest to spowodowane tym, że pod koniec tego tygodnia mam 3 egzaminy=masa nauki:(.
W następnym tygodniu tylko jeden egzamin i ostatni, więc będzie nowy post.

Motto na dziś:
"Sztuka życia polega na tym by cieszyć się małym i umieć znieść bardzo wiele."

1 komentarz:

  1. mam tak samo jak ty, z praca full time, obowiazkami domowymi, ptakiem i chlopakiem w domu,pisanie bloga to czasami mission impossible,szczerze podziwiam te wszystkie osoby ktore maja czasac pisac kazdego dnia
    pozdrawiam
    xx

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...