wtorek, 3 stycznia 2012

Bubel

Zapewne wiele z Was, które czyta mojego bloga zgodzi się ze mną, że ten produkt to na prawdę bubel.
Lecz wiem, że są na pewno też takie osoby, które go sobie chwalą.
Chodzi o peeling SOFT do twarzy Synergen z Rossmanna.
Peeling ma delikatnie! oczyszczać.
Ten peeling wcale nie jest SOFT, powiedziałabym, że przypomina pumeks. Ma ostre granulki, które strasznie szorują twarz, niszczą nam cerę, zamiast poprawiać.
Ja używam go do ciała jako peeling, bo do twarzy absolutnie się nie nadaje.
Nie kupujcie go pod żadnym pozorem!

6 komentarzy:

  1. Moja cera bardzo dobrze znosi ostre tarcie i lubie taki sposób oczyszczania , więc ja na pewno go zakupię. Jednym słowem gdyby nie Twój post , nie miałabym pojęcia o tym kosmetyku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie słyszałam o tym peelingu. Jak piszesz, że ma grube drobinki, to ja bym go używała tylko do peelingu nosa i ewentualnie ramion :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam go w rossmanie i nawet miałam go w ręku ale odłożyłam ja nie lubię takich ostrych granulek moja twarz od razu by się podrażniła teraz wiem że już go nie wezmę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z tobą, strasznie ostry... już nie mogę doczekać się aż go skończę, zaczęłam stosować go do peelingu całego ciała - o wiele lepiej się do tego nadaje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki, będę go omijać z daleka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...