wtorek, 10 stycznia 2012

Krem do stóp - antyperspirant

Witajcie!
Normalnie wkurza mnie, gdy budzę się rano i wyglądam zza okno, by zobaczyć jaka jest pogoda.
I co?! Cały czas to samo - ciemno, pochmurno i brak słoneczka.
Gdzie się ono podziało?!
Czy ktoś widział SŁOŃCE?!

Tak za nim tęsknię, że napisałam o tym krótki wiersz.
"Jesteś jak na wyciągnięcie ręki, lecz nie można Cię dotknąć mimo wielkich chęci.
Nie można na Ciebie spojrzeć choć raz, lecz można się przy Tobie rozgrzać w krótki czas.
Przyprawiasz niekiedy o uśmiech na twarzy, a nieraz o zawrót głowy, gdy za mocno praży.
Wszyscy się smucą, gdy nie ma Cię na horyzoncie i z nadzieją w oczach czekają na Ciebie Słońce!"
Wracaj do Nas szybko!

Mimo moich wielkich chęci, nie udało mi się zrobić ostatnio żadnych zdjęć, więc wyszukałam w moim archiwum zdjęcia kosmetyków, których jeszcze nie recenzowałam.

Krem do stóp - antyperspirant
 Firma: Exlusive cosmetics
Marka: Świt
Pojemność: 75 ml 
Opis producenta:  Przeznaczony jest dla osób ze skłonnościami do nadmiernego pocenia się stóp. Wyraźnie zmniejsza wilgotność między palcami zapobiegając macaracji (?) skóry i likwiduje nieprzyjemny zapach nóg. Krem bardzo dobrze się wchłania, nadając stopom uczucie chłodu, odprężenia i świeżości.
Regularnie stosowany poprawia ogólny wygląd skóry, zmniejsza skłonność do jej pękania na piętach, zmiękcza stwardniały i zrogowaciały naskórek.  
 Sposób użycia: po umyciu i osuszeniu nóg wetrzeć krem w skórę stóp i między palcami
Składniki:
Aqua, Aluminum Chlorohydrate, Cetrearyl Alcohol, Mineral Oil, Sorbitol, Ceteareth-20, Retinyl Palmitate, Triclosan, Menthol, Camphor, Tocopherol, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben

Moja opinia:
 Opakowanie może Was trochę zmylić, bo z tego co wiem to teraz opakowanie wygląda tak:
 Krem ten jest przebadany dermatologicznie i posiada gwarancje jakości ISO 9001.
 Kosztuje ok. 4 zł.

Co ten krem daje? 
Przede wszystkim zapobiega nieprzyjemnemu zapachowi, dobrze sprawdza się latem.
Sprawia, że skóra stóp jest nawilżona.
Krem nie sprawia trudności w rozprowadzeniu, jest gęsty i pozostawia lekki filtr na stopach.
Radzę go stosować na noc.

Czy usuwa stwardniały naskórek? 
Nie powiedziałabym, ja wolę najpierw użyć pumeks a potem wsmarować krem.

Czy zapobiega poceniu stóp? 
Jeśli stosuje się regularnie ten krem to tak:). 

Czy jest wydajny? 
Tak. 

Czy ten krem pachnie? 
Niektórym może spodobać się zapach, innym nie. Ja należę do tej drugiej grupy. Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie każdy krem do stóp strasznie śmierdzi. Ten ma taki zapach, że lekko mnie odrzuca i pachnie dosyć intensywnie, tak ziołowo - mentolowo, lecz nie tak intensywnie jak inne kremy do stóp. Można się przyzwyczaić.

Jaki jest Wasz ulubiony krem do stóp? 

2 komentarze:

  1. pierwsze słyszę o tej firmie
    stopy są daleko do nosa, więc nic im nie przeszkadza zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie wypróbuję, gdzie można go znaleźć ? :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...