piątek, 27 stycznia 2012

Moje dzisiejsze zakupy+na co dobra jest sól z Morza Martwego

Hej. Odkąd jestem zasypana notatkami nie mam czasu na nic. Całymi dniami siedzę w domu i się uczę.
Powiedziałam: Dosyć tego! I wyszłam do miasta na małe zakupy.
Niestety nie kupiłam wszystkiego tego co chciałam, ale coś tam wyhaczyłam.
Wybrałam się na dodatek w straszny mróz, ale przyznam, że dobrze mi to zrobiło.
Oto co kupiłam.

1. 100% naturalna sól kąpielowa z Morza Martwego
Opis producenta:
Kąpiele w Morzu Martwym są od stuleci tradycyjnie zalecane w celach leczniczych osobom cierpiącym na różne schorzenia reumatyczne i dermatologiczne, takie jak: alergie, łuszczyca, trądzik, łojotok, egzemy i suchość skóry.
DermaSel SPA Sól z Morza Martwego regularnie stosowana do kąpieli pilęgnacyjno-relaksujących głęboko oczyszcza pory skóry, usuwa martwy naskórek, tonizuje i napina skórę, pozostawia ją nawilżoną, estetyczną i wygładzoną oraz poprawia jej jędrność.
Przywraca skórze blask i witalność oraz pomaga opóźnić proces jej starzenia.
Kąpiel w soli z Morza Martwego DermaSel Spa pomaga redukować rozstępy, oznaki cellulitu, napięcie mięśni i stres. Znakomicie relaksuje, odpręża i niweluje uczucie zmęczenia. Pobudza krążenie krwi i przemianę materii w komórkach skóry, a także zapatruje skórę w ważne substancje odżywcze, przez co wzmacnia ją i regeneruje.
Produkt nie jest polecany osobom z gorączką oraz cierpiących na choroby serca i układu krążenia.

Moja opinia:
Co tu dużo mówić, jak widzicie sól ta ma dużo właściwości leczniczych. Ja miałam ją już raz i byłam z niej bardzo zadowolona. Obecnie jest w promocji w Naturze i kosztuje o 50% taniej niż cena regularna, czyli możemy ją kupić za 4,49zł i dostaniemy za to 500g tej soli, która tak dobrze działa na nasze ciało.
Polecam.

2. Gąbeczki do nakładania fluidu, podkładu
Ja nigdy nie używałam takich gąbeczek, ale postanowiłam to zmienić, m.in. dzięki temu postowi http://xoiknowyoulovemexo.blogspot.com/2012/01/jak-naozyc-podkad-na-buzie-z-bliznami.html:.
Zobaczymy jak się sprawdzą, może będą lepsze niż palce:).
Za 6 gąbeczek zapłaciłam 5,25zł.

3. Pumeks kosmetyczny
Nic nie działa lepiej na martwy naskórek na moich stopach jak pumeks kosmetyczny.
Jest to najszybszy, najtańszy i bezbolesny sposób na pozbycie się martwego naskórka.
Polecam.

5 komentarzy:

  1. widziałam dziś tą sól w Naturze, była w promocji.

    OdpowiedzUsuń
  2. spoko zakupy, gąbeczki są mega praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam jeszcze w Naturze tej soli. Pewnie dlatego, że ja się tam kieruję głównie po kolorówkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sól mnie kusi od jakiegoś czasu i chyba muszę ją wkońcu kupić w zapasie.Bo jak chce to nie ma na nią promocji i kupuje inną.A jak jest promocja to mam inną i nie chce na zapas kupować ale chyba wyjścia nie ma

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...