wtorek, 24 stycznia 2012

Moje ulubione gumy+pytanie

Hej.
Wybaczcie mi moją małą aktywność na blogu, ale mam strasznie dużo nauki.
Obecnie mam za sobą swoje pierwsze kolokwium w życiu, czekają mnie jeszcze dwa w tą niedzielę.
No a potem egzaminy:(.
Dobre jest to, że jak ktoś napisze kolokwium na 5 to jest zwolniony z egzaminu:).
Coś czuję, że na tym skorzystam. Grzechem byłoby nie skorzystać.
No, ale nic, nie o tym chciałam pisać.
Pokażę Wam moje ulubione gumy, które towarzyszą mi na studiach.
Coś miętowego i coś truskawkowego:).
Są bardzo dobre i sprawdzają się po posiłku.

A teraz mam takie małe pytanie:
Czy jak wchodzicie na czyiś post to zawsze otwiera się Wam on na komentarzach, czyli na dole, czy też u góry na samym poście?
Mi od jakiegoś czasu wszystkie Wasze posty otwierają się od razu na komentarzach i strasznie mnie to denerwuje, bo zawsze muszę przesunąć się do góry, na treść postu.
Jeśli ktoś wie jak to zmienić to napiszcie w komentarzach.
Będę wdzięczna.

2 komentarze:

  1. Uwielbiam truskawkowe Orbity :)
    I też posty otwierają mi się na komentarzach od jakiegoś czasu...

    OdpowiedzUsuń
  2. mi na końcu komentarzy się otwierają i wkurza mnie to, bo musze ciągle przewijać do góry..
    powodzenia w szkole:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...