sobota, 7 stycznia 2012

My dreams

Zbliża się sesja wielkimi krokami oraz moje urodzinki:).
Czas zabrać się do uczenia, trochę tego jest, ale nie załamuje się, wiem, że dam z siebie wszystko.
To pierwsza moja sesja, ale jestem dobrej wiary.
Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni:).
Głowa do góry wszyscy studenci i życzę powodzenia na najbliższe Wasze egzaminy.

Post ten będzie m.in. o tym jakie są moje marzenia i plany na ten rok.
Ja weszłam w ten rok z nadzieją, że wszystko się ułoży.
Po pierwsze mam nadzieję, że znajdę pracę, która mnie usatysfakcjonuje.

Po drugie chciałabym polecieć do Hiszpanii, jak nie w tym roku to za rok albo dwa.

Dawno nie byłam w Zakopanem, więc przydałoby się ponownie tam zawitać.

Teraz rzeczy, które chciałabym sobie kupić albo dostać:).
1. Kolczyki aniołki, kocham anioły w wszelakiej postaci. Mam aniołka stróża szczęścia i zdrowia.
Bransoletkę z aniołkami, lecz brakuje mi kolczyków aniołków.
Oto kolczyki jakie znalazłam w internecie i które wpadły mi w oko.
Cudeńka:).

2. Czerwony portfel, czemu czerwony, ponieważ:
-bardzo lubię ten kolor
-prawie każdy ma czarny portfel (chciałam być inna:)
-podobno przyciąga pieniądze (ja mam czerwony portfel, jest trochę sfatygowany, ale mogę powiedzieć, że on chyba na prawdę przyciąga kasę:)
-chciałam żeby było go widać wśród szpargałów w torebce
 3. Zegarek na rękę
Ja swój pierwszy zegarek dostałam na I Komunię Świętą i nie był taki jak sobie wymarzyłam. Szybko się rozwalił i w bardzo krótkim czasie znowu zostałam bez zegarka na ręku. Jakoś mi to nie przeszkadzało, lecz teraz potrzebuję by niekiedy zobaczyć, która jest godzina, ile czasu mam na autobus, czy nie spóźnię się na spotkanie, czy zdążę napisać egzamin i wiele wiele innych argumentów.
Pewnie dużo z Was powie, po co zegarek skoro ma się komórkę.
Może i tak, ale ja nie lubię szukać telefonu gdzieś w torebce i nie wszędzie go ze sobą noszę. Ja wyobrażam sobie życie bez telefonu i gdy tylko chcę odizolować się od świata wyłączam dzwonki i nie ma mnie dla nikogo. Robię tak często!
Ja używam głównie telefonu do relaksowania się przy dźwiękach muzyki.
To by było na tyle, pozdrawiam:).

Przypominam o rozdaniu:
http://ika-bezika.blogspot.com/2011/12/r-o-z-d-n-i-e.html

2 komentarze:

  1. oj też chciałabym polecieć do Hiszpanii :DDD
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz twoi bliscy będą dokładnie wiedzieli co Ci sprezentować na zbliżające się urodziny:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...