środa, 18 stycznia 2012

Żel do powiek i pod oczy Floslek

Żel do powiek i pod oczy ze świetlikiem lekarskim kupiłam ze względu na zły stan moich oczy.
Strasznie mnie szczypały i bolały od przemęczenia.
Skusiłam się na żel Floslek zaproponowany przez Panią ze sklepu kosmetycznego.
Był to strzał w dziesiątkę.
Żel ma pojemność 10 ml i kosztuje ok. 7 zł.
Jest bardzo wydajny.
Ja używam ten żel od wakacji i obecnie stan jego pojemności wygląda tak:
Od momentu kiedy używam ten żel zniknęły problemy z zaczerwienieniem oczu, z bólem i szczypaniem.
Żel ten przynosi ulgę i ukojenie obolałym oczom.
Nadaje się ten żel również pod cienie do powiek.
Szybko się wchłania i daje małe uczucie chłodu.
Ja nie zauważyłam żadnych minusów i na pewno kupię go ponownie.
Są jeszcze inne rodzaje tych żeli, m.in. dla osób pracujących przed komputerem i wiele wiele innych.
POLECAM!

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...