wtorek, 7 lutego 2012

Chusteczki odświeżające

Hello dziewczęta!
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją chusteczek odświeżających Cleanic Aqua.
W opakowaniu znajduje się 40 sztuk.
Szczególnie przydatne podczas lata, wyjazdów, itp.
Opis producenta:
Nawilżane chusteczki odświeżające do rąk i ciała. Wygodna, większa chusteczka umożliwia szybsze i komfortowe użycie. Niezastąpione podczas rodzinnych wycieczek i dalekich podróży. Testowane dermatologicznie, pH-natural.
Moja opinia:
Chusteczki uwielbiam stosować m.in. przed i po posiłku na mieście. Dodatkowo używam ich do demakijażu i muszę przyznać, że sprawdzają się znakomicie. Niektórzy używają ich jako chusteczki do higieny intymnej. Krótko mówiąc chusteczki mają szerokie zastosowanie. Nie podrażniają, skóra jest po nich miękka. Są bardzo nasączone (dla mnie w sam raz, nie za mocno i nie za lekko) przez co można usunąć każdy brud. Nie pozostawiają uczucia lepkości. Podczas lata, gdy we znaki dają się nam upały jest znakomitym sposobem na ochłodzenie skóry. Ślicznie pachną, delikatnie, przyjemnie. Nie wysychają w opakowaniu. Ja kupiłam je jakoś w czerwcu i od tego czasu chusteczki cały czas są tak samo nasączone.
Po użyciu tych chusteczek nie zauważyłam efektu wysuszania.
Chusteczki są dostępne m.in. w Naturze. Niestety nie pamiętam ceny, ale kojarzę, że nie były drogie, chyba coś około 5zł.

4 komentarze:

  1. Miałam je klikanaście razy, i bardzo je lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo przydatne są takie chusteczki, moim faworytem są bambino :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się zaopatrzyć w takie małe opakowanie do torebki :)
    A dziecięcych chusteczek używam do mycia mebli :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto się w nie zaopatrzyć, bo są funkcjonalne.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...