poniedziałek, 6 lutego 2012

Co jest w mojej torebce?

Zacznę od tego, że pokażę Wam jak wygląda moja ulubiona torebka.
Zakupiona jakieś 1,5 roku temu w sklepie CCC za ok. 80zł.
Ja mam fioletową a była jeszcze czarna.
Sprawdziła się idealnie na wyjazd do Francji.
Tak prezentuje się z bliska.
Oto co znajduje się w mojej torebce:

 
Perfum w wersji mini. Zazwyczaj jest to jedna roletek z Avonu czyli albo Pur Blanca, która jest już na wykończeniu albo Passion Dance.
Niekiedy zdarza mi się zabrać ze sobą Alice Love zakupiony w Biedronce dawno temu za około 6zł.






Słuchawki, które jak zawsze gdy je znajdę są poplątane.
Ostatnio koleżanka podsunęła mi pomysł: Co zrobić by słuchawki się nie plątały?
Związać je czymś.
Ja związałam je wstążeczką, przez co słuchawki nabrały uroku.





Oczywiście jak są słuchawki to musi być telefon.

Kolejnymi rzeczami są mazidła do ust:
Wierna Carmexowi.
Oczywiście nie zabieram ze sobą wszystkich, wybieram tylko jeden. Najczęściej jest to Carmex w tubce.
Zdarza mi się zabrać jakieś pomadki...
... i moje ulubione błyszczyki.

...coś do żucia i lizania

...coś do pisania

reklamówki

kalendarz w którym notuje najważniejsze sprawy, spotkania i wiele wiele innych rzeczy, m.in. triki kosmetyczne

okulary, ponieważ strasznie nie lubię, gdy świeci mi w oczy

 kosmetyczka, trochę sfatygowana, ale ważne, że jest
A w niej:
gumki do włosów

wsuwki

korektor

bezbarwny tusz do rzęs (bardzo lubię efekt naturalnych rzęs)

 spinacze kolorowe, szczególnie przydatne na studiach

puder w kompakcie (już jest moim ulubieńcem stycznia)

 puder rozświetlajacy

 lusterko

 pilniczki

bibułki matujące (cudo)

moje dokumenty, czyli dowód, legitymacja studencka, karta do bankomatu

grzebień

Dodatkowo:
kalkulator (tylko ze względu na to, że był mi potrzebny na zajęciach)

portfel (marzy mi się zmienić go na większy)

chusteczki higieniczne

i klucze z mnóstwem breloków, przez co łatwo jest mi jest znaleźć

No to by było na tyle, trochę tego było. Nawet nie wiedziałam, że moja torebka mieści sobie aż tyle rzeczy.
Zachęcam Was byście stworzyły na swoim blogu taki post, ponieważ jest to świetna okazja by przy okazji posprzątać swoją torebkę:).
Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. O jaaa ile rzeczy :D Pojemna ta torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I kto by pomyślał, że znajdzie się tam tyle rzeczy ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Super torebka, ostatnio chodzę i szukam torebek, ale nie zaglądałam jeszcze do CCC, może akurat znajdę coś godnego uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę powiedzieć, że masz świetną torebkę. Chciałam kiedyś taką kupić, ale nie udało mi się nigdzie dostać ciemnobrązowej i w końcu kupiłam inną...
    Pozdrawiam
    Sol

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze będę to powtarzać carmex, carmex, carmex
    !

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna torebka! :)
    Podoba mi się ten blog, obserwuję i zapraszam do mnie :>
    http://tosienosi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...