sobota, 18 lutego 2012

Czerwone paznokcie - Sensique

Co jak co, ale czerwone paznokcie zawsze wzbudzały moje zaciekawienie.
Choć u mnie rzadko można dostrzec czerwone paznokcie, nie oznacza to, że nie podobają mi się u kogoś innego. Wręcz przeciwnie!
Przedwczoraj zdecydowałam się na krwistą czerwień i powoli zaczynam się przyzwyczajać do tego widoku, choć nie jest mi łatwo. Wolę bardziej nudziaki niż lakiery, które rzucają się w oczy.
Może z czasem moje zdanie ulegnie zmianie:).
Do pomalowania paznokci użyłam lakieru Sensique Trendy Nails numer124.




Jaki jest Wasz stosunek do czerwonego lakieru na paznokciach?
Uwielbiacie, kochacie, nienawidzicie?

6 komentarzy:

  1. czerwone paznokcie uwielbiam! Bardzo ładny kolor i pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam czerwone pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś nie przepadałam, ale teraz jak najbardziej lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie czerwien na paznokciach, aczkolwiek na codzien wole jasniejsze kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  5. .... sam nie wiem dlaczego ale mnie zawsze podobają się czerwone pazurki :-) ..... powiem więcej zawsze na widok czerwonych pazurków mam jak to mówią motylki w brzuchu :-))) tak więc dziewczyny czerwone i jeszcze raz czerwone :-)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...