piątek, 10 lutego 2012

Efekt nudy, czyli jak wykorzystać kończący ważność lakier

Hej! Dzisiaj post mało inteligenty:), poszłam na łatwiznę.
Jako, że mój czerwony lakier kończy ważność, a wiem, że nie zdążę go zużyć w całości na paznokcie.
Postanowiłam wykorzystać go w innym celu.
Pamiętacie jak robiłam choinki z makaronu?!
Ten makaron był właśnie pomalowałam lakierem.
Teraz także użyłam makaronu i lakieru.
I oto co mi wyszło.
Farfalle użyłam jako ozdobę do mojego pokoju.
Poprzywieszałam je tu i ówdzie.
Dają świetny efekt.
Już mam w planach zrobić z nich maleńkie drzewko, tzn. znaleźć pare gałązek i poprzyklejać lub poprzywieszać na nie kilka motylków-muszelek.

5 komentarzy:

  1. Yay! Przesłodko to wygląda :D

    H.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie by wyglądały umieszczone w szklanej misce i w środku świeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wyglądałyby na choince :).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...