niedziela, 26 lutego 2012

Luksusowa Luksja?

Piszę ten post i równocześnie oglądam wzruszający film "Szkoła uczuć".
Jest to jeden z moich ulubionych filmów.
No, ale nie o tym miał być post.
Dzisiaj będzie o produktach firmy Luksja.
Dokładnie o żelach pod prysznic.
Kupiłam je kiedyś w Biedronce, dostępne były w 3 odsłonach.
Na zdjęciu widzicie tylko dwa, ponieważ trzeci już zużyłam.
Są to kremowe żele, co trochę mi to przeszkadza, ponieważ mają konsystencję "glutowatą".
Strasznie jest to wkurzające, gdy mamy już końcówkę żelu, gdyż ciężko jest ten produkt wycisnąć.
Lecz ta kremowa konsystencja jest równocześnie plusem, ponieważ sprawia, że produkt jest wydajny.
Moim faworytem zapachowym jest połączenie płatków róży i protein mleka.
Żele są tanie, wydajne (o czym już wspomniałam), doskonale nawilżają, ładnie pachną.
Ogólnie wszystko na plus.
Nie mam się do czego przyczepić:).
A czy Wy macie swój ulubiony żel pod prysznic? I czy może tym żelem jest właśnie Luksja?

2 komentarze:

  1. Moje ulubione żele to te z Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam tych żeli, ale mam płyn z tej firmy:fajny jest

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...