środa, 29 lutego 2012

Projekt denko, zużycia drugiej połowy lutego

Dzięki postowi Karoliny przypomniało mi się o moich zużyciach.
Od razu zapraszam na jej blog, jest godny uwagi:
O moich zużyciach stycznia i pierwszej połowy lutego możecie przeczytać tutaj.
+
1. Perfum White Rose z Biedronki, ładny zapach, buteleczka trochę niewygodna, moim zdaniem za szeroka i taka kwadratowa. Z tego co wiem to nie ma już ich w Biedronce.
2. Biały Jeleń szampon do włosów, próbka. Recenzja tutaj.
3. Luksja żel pod prysznic, moja opinia tutaj
4. Dermactol krem do rąk i stóp, zapraszam do zapoznania się z moją opinią here and here
5. Synergen peeling do twarzy, z czego ja głównie używałam go do ciała. Opinia tutaj
6. Be Beauty Rozgrzewająca Sól do kąpieli z Biedronki. Super są, nie mam swojej ulubionej. Uważam, że wszystkie są genialne i warte wypróbowania. Doskonale sprawdzają się również jako zapach do szafy.
To by było na tyle.
Dziękuje za uwagę:).
PS. Mam do Was takie małe pytanie.
Czy chciałybyście poznać moje spostrzeżenia na temat różnic i podobieństw pomiędzy Francuzami a Polakami?

3 komentarze:

  1. Używam soli z biedronki i bardzo ją lubię, obecnie mam wersję zieloną. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam z tych rzeczy tylko peeling, gratulacje zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm szkoda, ze w biedronce nie ma juz tych perfum, bo sama bym je wyprobowala ;p Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...