wtorek, 21 lutego 2012

Puder Synergen

Jakiś miesiąc temu pokazywałam Wam puder Synergen. 
Po miesiącu stosowania postanowiłam napisać o nim recenzję.
Puder ten pochodzi z Rossmanna.
Jest to puder antybakteryjny w kompakcie.
Przeznaczony do cery trądzikowej.
Sprawdza się w drodze, pokrywa niedoskonałości nie zamykając porów.
Zapobiega tworzeniu się wyprysków i nieczystości.
Doskonale matuje twarz.
Do pudru dołączona jest gąbeczka, która doskonale spełnia swoja rolę.
Puder nie wysusza, nie jest widoczny na twarzy.
Jedynym minusem jest to, że nie ma lusterka no i trochę słabe krycie, ale dla mnie najważniejsze jest to, że matuje.
Trwałość ok. 2 godzin.
Nie tworzy efektu maski.
Pojemność: 9 g.

2 komentarze:

  1. Miałam go już dużo razy i na pewno będę powracać do niego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię go jest strasznie sztuczny an twarzy, bynajmniej u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...