piątek, 17 lutego 2012

Skarb z Rossmanna

Niedawno, będąc w Rossmannie odkryłam gazetę Skarb.
Z tego co wiem to ta gazeta ukazuje się raz na miesiąc.
Jest to mój pierwszy egzemplarz, ale już przypadła mi do gustu.
W środku znalazłam mały prezent:
Próbka balsamu do ciała.
Dodatkowo dostałam w prezencie 3 próbki balsamu po goleniu Gillette oraz płytę z utworem "Sex appeal" w wykonaniu Ani Dereszowskiej. Był to prezent dla klientów Rossmanna specjalnie przygotowany na otwarcie sklepu po remoncie.
Ogólnie gazeta bardzo mi się spodobała, chociaż nie miałam za bardzo czasu dokładnie jej przejrzeć.
Przeczytałam wywiad z Martą Żmudą Trzebiatowską, która mówi m.in. o miłości, walentynkach.
Zdążyłam zauważyć, że gazeta ma wiele ciekawych rad, konkursów.
Jest coś o urodzie - bardzo urzekł mnie artykuł o modzie z lat 70., 80., 90., o tym co było wówczas modne, jak malowały się dziewczyny, jak czesały?
Jest też coś na temat zdrowia; walentynek; gotowania; jak usunąć palmy z curry, czekolady, czerwonego wina, szminki, wosku ze świecy itd.
Są też strony mówiące o nowościach jakie czekają nas w Rossmannach.
Jest dział poświęcony włosom, czyli o tym co zrobić aby nasze włosy ładnie wyglądały zimą.
I to by było na tyle.
Znacie tę gazetę, czytacie ją a może tak jak ja dopiero co ją odkryłyście?

7 komentarzy:

  1. też mam teą gazetę, i czytam ją od bardzo dawna. Po pierwsze jest przejrzysta, ma ciekawe tematy. A najbardziej e tym numerze spodobała mi się próbka.
    http://miss-cosmo15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie spodziewałam się cudów na kiju, gdy po raz pierwszy ją zobaczyłam, ale tak jak Ty pozytywnie się zaskoczyłam.
    Podoba mi się Twój blog :) pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie dziś czytałam ją wracając do domku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie na rozdanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Otagowałam Cię :) http://zolzanna.blogspot.com/2012/02/tag-5-kosmetycznych-rzeczy-ktorych-nie.html
    Też mam ten Skarb :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że rossmann ma swoją gazetkę, a tu proszę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...