niedziela, 19 lutego 2012

TAG: 5 kosmetycznych rzeczy, których nie chcę mieć

Dziękuje ZołzAnna za otagowanie:).
Zasady:
- napisz, kto Cię otagował i zamieść zasady TAG'u
- zamieść baner TAG'u i wymień 5 rzeczy z działu kosmetyki ( akcesoria, pielęgnacja, przechowywanie, kosmetyki kolorowe, higiena), które Twoim zdaniem są Ci całkowicie zbędne bo:
- maja tańsze odpowiedniki
-są przereklamowane
- amatorkom są niepotrzebne
- bo to sposób na niepotrzebne wydatki...
...i krótko wyjaśnij swój wybór
- zaproś do zabawy 5 lub więcej innych blogerek
 
Oto moje 5 kosmetycznych rzeczy, których nie potrzebuję:
1. Suszarki - ponieważ wolę pozostawić moje włosy do wyschnięcia w naturalny sposób
2. Samoopalaczy - nie wiem czemu tak jest, ale od zawsze miałam niechęć do tego rodzaju kosmetyków. Ja preferuję zdecydowanie naturalną opaleniznę.
3. Drogich lakierów do paznokci - co jak co, ale wcale nie jest powiedziane, że drogi lakier musi być lepszy od tego tańszego. Bzdura!
Z resztę nie tylko z lakierami tak jest, jest tak również z ubraniami, cieniami do powiek, szminkami itd.
4. Sztucznych rzęs - rzęsy mam długie, więc nie potrzebuję jeszcze doklejać sobie nowych. Po za tym stawiam na naturalność.
5. Beauty Blender - wolę nakładać podkład palcami.

Taguję:

5 komentarzy:

  1. Potwierdzam zdanie co do beauty blendera-nie sądzę by dawał jakiś spektakularny efekt i ociera mi sie to troszkę o snobizm : D

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za otagowanie, zaraz się za niego zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za otagowanie, postaram się odpowiedzieć w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także nie potrzebuję suszarek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Także dziękuję za otagowanie, właśnie się za nie zabieram :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...