wtorek, 14 lutego 2012

Walę w tynki

Dla mnie Walentynki nie istnieją, nie wiem czy słyszeliście ale istnieje odmiana walentynek i niektórzy mówią na te walentynki - walę w tynki (m.in. ja) i jest to dla mnie święto budowlańców!
To tak na żarty, a tak na poważnie to Walentynki mogłyby nie istnieć!
Uważam to za święto komercyjne, na którym ludzie zbijają pieniądze.
Według mnie ludzie, którzy się kochają powinni wyznawać sobie miłości codziennie i codziennie powinni ją w sobie pielęgnować. Dlaczego wyznawać sobie miłość w Walentynki skoro można ją wyznawać w każdy inny dzień?!
Chociaż jestem singielką to wierzę, że moje zdanie nie zmieni się nawet kiedy będę dzielić mą miłość z ukochaną mi osobą.
Oto co udało mi się znaleźć w moim pokoju, co choć trochę przypomina mi o tym beznadziejnym święcie jakim są walentynki.
"Cały mój świat, to jak na ziemi raj, kiedy Ty jesteś przy mnie.
Cały mój świat, a w nim znaczenia brak, kiedy nie ma Cię dla mnie."
A jakie jest Wasze zdanie na temat tego święta?

2 komentarze:

  1. nie jest to za bardzo istotne święto, czasem może poprawić humor, a czasem zrujnować.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...