środa, 8 lutego 2012

Zakupy - Terranova

Z racji tego, że w sklepach trwają jeszcze wyprzedaże udałam się na zakupy.
Niestety mało co wpadło mi w oko.
Wszystko było już przebrane.
Wina też leży po mojej stronie bo udałam się na wyprzedaże ciut za późno, jakoś nie miałam wcześniej czasu.
No ale nie było też tak, że nic nie kupiłam.
Udało mi się nabyć dwie rzeczy o których dawno marzyłam i z których jestem bardzo zadowolona.
Dwa zwykłe golfy a sprawiły mi tyle radości.








Cena przed obniżką 39,90 zł.

Cena po obniżce 14,90 zł.

Czy Wy także natrafiłyście jeszcze na wyprzedaże?

6 komentarzy:

  1. No, przecena super!
    Ja kupiłam tylko chustę i piękną kieckę w Orsay'u.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super , ja też ostatnio złowiłam w new looku dwie pary zarypistych szpilek za 55 złotych ;D pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj za taką cenę także na pewno bym się zaopatrzyła. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię Terranovą :) Często kupowałam w outlecie i muszę znów tam kiedyś przejechać, bo mają całkiem fajne ciuszki za dobrą cenę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...