środa, 15 lutego 2012

Zużycia stycznia i połowy lutego, czyli projekt denko

Post ten miał ukazać się na początku lutego, ale niestety nie miałam czasu by go stworzyć.
Ale co się odwlecze to nie uciecze.
Przyznam Wam, że bardzo spodobał mi się ten projekt i zawsze strasznie się cieszę, że udaje mi się skończyć produkt, który już dawno się oto prosił.
Oto co udało mi się wykończyć w styczniu i w połowie lutego.
Na pierwszy ogień krem do rąk Avon Care - miałam stworzyć o nim osobną notkę, ale jeszcze nie wiem czy to zrobię.
Ogólnie mówiąc to nie zachwycił mnie ten produkt, zauważyłam tylko, że nawilżał i to by było na tyle.
Na pewno nie kupię go ponownie.

Kolejnym produktem, który również mnie nie zachwycił jest cień do powiek Sensique.
Nie wiem jaki ten cień miał numer, ale jedno wiem nigdy więcej go nie kupię.
W ogóle nie był widoczny na powiece.
Zostało mi po nim tylko puste opakowanie.

Trzecim produktem, który zużyłam był krem Dove w wersji mini.
Idealny do torebki.
Kiedyś byłam produktami Dove bardzo zadowolona, ostatnio moje zdanie na ich temat nieco się zmieniło.
Nadal lubię krem Dove, ale nie tak bardzo jak kiedyś, być może ma to związek z tym, że odkryłam inne kremy, które bardziej nadają się do mojej cery.
Mam jeszcze duże opakowanie tego kremu, ale już wiem, że ciężko będzie mi go zużyć.
Nad kolejnym zakupem tego kremu chyba będę musiała się bardzo zastanowić.

Ostatnim produktem, który dotknął denka jest wazelina biała z Ziaji.
Jest to mój ulubieniec wszech czasów.
Używam go przede wszystkim na usta, dzięki czemu moje usta nie są spierzchnięte.
Nadaje się również do tego by podkreślić zapach perfum.
Obecnie jest na niego promocja w Naturze i za 30g zapłacimy 1,99zł.
Ja już kupiłam:).

5 komentarzy:

  1. Podkreślić zapach perfum? Możesz zdradzić w jaki sposób?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz posmarować miejsca na które użyjesz perfum (oczywiście przed użyciem perfum), w taki sposób podkreślisz ich intensywność.

      Usuń
  2. zastanawiałam się nad kupnem kremu z dove, ale chyba się powstrzymam..

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...