środa, 14 marca 2012

Bezacetonowy zmywacz do paznokci

Chciałabym przedstawić zmywacz, który jest najlepszy jaki do tej pory miałam.
Poleciła mi go kosmetyczka, ponieważ po zmywaczu z Biedronki miałam strasznie zniszczone paznokcie.
Dowiedziałam się także, że zmywacz z Biedronki w swoim składzie zawiera jakiś składnik (nie pamiętam jaki), który szkodzi naszym paznokciom.

Zmywacz, który chcę Wam przedstawić jest z firmy Top Choice.
Ja mam o zapachu Róży.
Pytanie: Czy rzeczywiście pachnie?
Tak, i nie jest to tak okropny zapach jak mają inne zmywacze. Czuć róże.

Najbardziej podoba mi się w tym zwyczaju to, że jest to Bomba witaminowa, tzn. ma w składzie witaminy A,E i F.
Nie posiada Acetonu!

Dostępny w czterech wersjach zapachowych: róża, lawenda, ocean, akacja.
150 ml kosztuje około 5 zł.

Zmywacz jest wydajny, radzi sobie nawet z czerwonym lakierem, nie zostawia nalotu, nie wysusza i nie niszczy płytki paznokcia.
Zainteresowana opiniami innych osób odwiedziłam wizaz.pl i bardzo się zdziwiłam, bo moja opinia bardzo różni się od tej na wizażu. Link: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=19265

Opis producenta:

Ja chętnie kupię wersję lawendową.
Chciałabym też wiedzieć czy miałyście kontakt z tym zmywaczem?
A może znacie taki, który możecie śmiało polecić?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...