środa, 21 marca 2012

Inspirations - pinspire.pl

Czy do Was przyszła już wiosna?
Do mnie przyszła, ale inna pora roku - jesień. Strasznie jest zimno, wieje i pada deszcz.
Nie tak sobie wyobrażałam wiosnę.

Jakiś czas temu odkryłam pewną ciekawą stronę: klik
Znalazłam tam wiele inspiracji, które wykorzystałam bądź też zamierzam wykorzystać.
Oto kilka z nich:
Motylki na ścianie - to coś co łatwo wykonać i co ożywi każde wnętrze.

Łóżko prosto z lasu - poranek w takim otoczeniu to chyba nieco dziwne uczucie.

Odmieniona bluzka - czasami warto przerobić jakieś stare ubranie na coś nowego, niepowtarzalnego.

Wnętrze pokoju - ja wiem, że w takim kąciku odnalazłabym spokój.

Kręte schody - kiedyś zastanawiałam się czy fajnie się idzie po takich schodach i teraz wiem, że łatwo można się na nich potknąć.

Tiulowa spódnica - kolor, fason - wszystko się zgadza. Jest idealna tylko nieco nierealna.

Wzorek na paznokciach - nie wygląda żeby był trudny w wykonaniu, może warto spróbować?

I ostatnie zdjęcie - wnętrze salonu. Zdecydowanie mój styl.

I jak Wam się podobało?
Chcecie widywać od czasu do czasu takie posty na moim blogu?

10 komentarzy:

  1. Pinspire to tylko podróba pinterest.com - zobacz tam, a Cię w ogóle zamuruje :).

    OdpowiedzUsuń
  2. marzę o tiulowej spódnicy!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne to jest !! może kiedyś spróbuje taki wzorek na moich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. to łóżko jest genialne;) chętnie bym w takim spała ;)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Superrrrr :D Bardzo mi się spodobały te inspiracje:)
    wejdziesz do mnie i skomentujesz lub dodasz do obserwujących?
    http://claudia-everythingaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...