sobota, 17 marca 2012

Peeling miodowo - solny

Bardzo jest mi miło przedstawić mój najlepszy sposób na naturalne złuszczanie twarzy.
Jakiś czas temu odkryłam peeling miodowo - solny.
Jest on na tyle prosty w wykonaniu, że możecie sami przygotować go w domu.
Potrzebujecie tylko miód, sól, wodę i jakiś pojemniczek.
Jest on przeznaczony praktycznie do każdej cery, z jednym wyjątkiem - osoby ze skłonnością do pękających naczynek nie powinny go stosować.
Po pierwszym użyciu tego peelingu zauważyłam, że moja skóra jest idealnie gładka i nawilżona, dodatkowo znakomicie złuszcza martwy naskórek a i zauważyłam, że moja skóra mniej się świeci.
Przygotowanie:
Do 3 łyżek stołowych miodu dodajemy odrobinę wody (łyżeczka). Następnie mieszamy i dodajemy albo:
1 łyżeczkę soli wtedy uzyskamy peeling delikatniejszy
bądź
3 łyżeczki soli i uzyskamy peeling mocniejszy

Jak używać?
Na wilgotną skórę twarzy wmasować okrężnymi ruchami peeling. Po 5-7 minutach zmywamy.

Właściwości miodu:
- wspomaga skórę borykającą się z rozszerzonymi porami
- nawilża
- zapewnia właściwy poziom wilgotności
- długotrwałe stosowanie preparatów miodowych przyczynia się do usuwania zmarszczek oraz odkażenia skóry
- wykazuje działanie antybakteryjne
- przyczynia się do redukcji zmian trądzikowych, tzw. blizn
- oczyszcza cerę za sprawą enzymów i innych substancji
- usuwa nadmiar sebum.

POLECAM!

Czy stosujecie takie peelingi robione własnoręcznie, czy też wolicie kupne?

8 komentarzy:

  1. Tak myślę czy sól nie podrażnia twarzy? Bo miód, wiadomo, pomaga ale o peelingach z soli nie słyszałam jeszcze ;) W każdym bądź razie, w wolnej chwili spróbuję.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm.... Nie jestem przekonana do tej soli ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. No to dziś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm... chyba spróbuję! Przekonało mnie to o likwidacji zmian potrądzikowych i nawilżeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. witam
    a jak długo taki peeling trzymasz w tym pojemniczku?...masz określoną jakąś datę ważności?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...