środa, 4 kwietnia 2012

Tonik matujący Nivea Visage

Osoby z tłustą cerą borykają się z tzw. "błyszczeniem" i ogólnie rzecz mówiąc pomóc może takim osobom tonik matujący. Nic bardziej mylnego. Po wszystkich tonikach jakie używałam, zauważyłam zamiast redukcji wydzielania sebum, ich nadmiar. Tonik matujący Nivea Visage też taki jest. 
Wydaje mi się, że produkty typu "matujące" wcale nie matują, tylko wręcz wspomagają ten proces.


 

Oto co zapewnia nam producent tego produktu









Moja opinia w kilku słowach: Produkt nie matuje, lecz wspomaga błyszczenie. Używam go jedynie na noc, bo gdy użyje go rano to strasznie się po nim świecę. Jeśli chodzi o oczyszczanie, to co do tego nie mam żadnych zastrzeżeń, skóra jest po nim "piękna i czysta". Szkoda tylko, że nie matuje. Widocznie nie można wierzyć we wszystko o czym pisze i zapewnia nas producent.

Składniki:

Tonik nie polecam i chyba już nigdy więcej nie kupię produktu typu "matujący".

Czy Wy także macie podobne zdanie do produktów tego typu?

PS. Zapraszam do wypełniania ankiety na blogu, u góry po prawej stronie.
Z góry dziękuje.

4 komentarze:

  1. Miałam kiedyś kosmetyki z tej serii i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także na nim się przejechałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. W przypadku kosmetyków matujących zazwyczaj jest albo jeszcze gorzej, albo potwoernie wysuszają skóre poprzez ogromną ilość alkoholu w składzie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mialam jeszcze okazji wyprobowac tej serii!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...