wtorek, 3 kwietnia 2012

Wielkie zmiany

Wielkie zmiany zachodzą w moim życiu i na moim blogu.
Od dzisiaj zaczynam kolejny etap w swoim życiu, zamierzam zmienić swoje nastawienie i podjąć wyzwanie, którego się obawiam, ale jestem pozytywnej myśli.
Trzymajcie za mnie kciuki:).
Jako, że mój blog ostatnio przechodził kryzys, postanowiłam go nieco zmienić.
Mam nadzieję, że Wam się spodoba.
Efekt o jaki mi chodziło, nie jest do końca taki jak sobie wymarzyłam, więc jeszcze kilka zmian będzie zachodziło.
Natomiast jeśli chodzi o posty, to postaram się umieszczać je częściej.
Teraz mam do Was takie pytanie dotyczące postów: Co wolicie?
- Dużo treści i dużo zdjęć.
- Dużo treści i mało zdjęć.
- Mało treści i dużo zdjęć.


Na odpowiedzi czekam w komentarzach.
Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Dużo zdjęc, a treśc to jak wolisz, ważne aby z sensem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo zdjeć a treści na tyle żeby wszystko w nich było zawarte co najważniejsze:)
    obserwuje i pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...