sobota, 28 kwietnia 2012

Zrób to sama:)

Na wstępie chciałabym wszystkich przeprosić za moją nieobecność.
Jedynym moim wytłumaczeniem jest to, że ponad dwa tygodnie temu zaczęłam pracę i wracam do domu strasznie wykończona.
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam moje maleńkie arcydzieła, które wykonałam sama z pomocą moich palców u rąk:).
 Do zwykłej czarnej opaski przyszyłam a raczej przywiązałam czarną kokardkę, która jest z makaronu pomalowała jedynie czarnym lakierem do paznokci.
Osoby, które czytają mojego bloga zapewne wiedzą o mojej makaronowej manii, ponieważ z makaronu wykonałam już m.in. choinkę o której pisałam tutaj.

Dodatkowo odnowiłam nieco gumki do włosów.
Co sądzicie o takim przyozdabianiu?

12 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! A jak przyczepiłaś do opaski/gumki? Klej?

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł na opaskę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy pomysł! obserwuję zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo fajne pomysły. Ja też często sama robię różne drobiazgi

    Zapraszam do mnie
    http://niebieskookagigi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie pracujesz? :)

    Hanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tylko tyle, że jest to papierkowa robota:).

      Usuń
  6. oo fajne :) i ta kokardka nie jest nachalna :P

    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...