poniedziałek, 21 maja 2012

11 Questions Tag!

Zostałam otagowana przez: http://all-for-all-x2.blogspot.com/
Zasady:
1. Po przeczytaniu 11 pytań zadanych przez Tagera, odpowiadamy na wszystkie na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz 11 osób,które tagujesz i zamieszczasz linki do nich.
3. Tworzysz 11 nowych pytań, na które będą musiały odpowiedzieć osoby otagowane.
4. Powiadom osoby przez ciebie wybrane ze zostały otagowane.
5. Daj taga osobom , które jeszcze go nie miały.

Pytania do mnie:
1.Ulubiony kosmetyk do ciała ?
Garnier Skin Naturals - mleczko do ciała
2.Gdybyś mogła wybierać kraj w którym chcesz mieszkać co by to było ?
Polska, ponieważ nie wyobrażam sobie mieszkać z dala od rodziny.
3.Rossman vs. Sephora
Rossmann
4.Co chciałabyś robić w przyszłości ?
Chciałabym robić to co sprawi mi przyjemność, radość i satysfakcję.
5.Ulubiony szampon do włosów ?
Head&shoulders
6.Ulubiona książka ?
Wszystkie części sagi Zmierzch!
7.Na koncert jakiego zespołu chciałbyś jechać ?
Może nie zespołu a wokalisty Micheala Buble
8.Farbowałaś kiedyś włosy ?
Nie i nie zamierzam w najbliższej przyszłości:)
9.Mocny makijaż vs. mascara i błyszczyk ?
Zdecydowanie mascara i błyszczyk
10.Ile języków znasz perfekcyjnie ?
Perfekcyjnie to polski i angielski. Oprócz tego liznęłam trochę hiszpański, niemiecki i kaszubski:).
11.Chciałabyś schudnąć ? Jeśli tak to ile ?
Tak, 3 kg. 

Moje pytania do Was:
1. Co podoba Ci się najbardziej w Twoim pokoju?
2. Ile potrafisz wydać na zakupy w ciągu jednego dnia? 
3. Ulubiony perfum?
4. Najlepszy dzień w moim życiu...
5. Nie wyobrażam sobie życia bez...
6. Buty vs. torebki?
7. Telewizja vs. internet?
8. Najtańszy kosmetyk jaki posiadam i który mogę polecić?
9. Najdroższy kosmetyk jaki posiadam i który mogę polecić? 
10. Baleriny vs. adidasy?
11. Lepiej zrobić coś dzisiaj czy jutro?

Taguję 5 osób:

2 komentarze:

  1. ja też uwiebiam zmierzch :) i też liznęłam niemiecki i hiszpański :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...