niedziela, 20 maja 2012

Dalacin T

Emulsja na skórę Dalacin T przeznaczona jest dla osób, które mają problemy z trądzikiem.
Z tego co wiem, to jest sprzedawany tylko na receptę i kosztuje ok. 50 zł.
Pojemność: 30 ml.
Stosuje się ją miejscowo na skórę.
Ja po kilku miesiącach używania, zauważyłam zdecydowanie poprawę cery i co mnie zdziwiło po pierwszym użyciu to, to, że wystarczy tylko odrobina tej emulsji i już drugiego dnia nie ma śladu po uciążliwym pryszczu, oczywiście jeśli jest to mały "szkodnik" natomiast jeśli jest duży, to jest na drugi dzień mniej widoczny.
Wszystko ładnie, pięknie tylko nie za taką cenę!
Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. kiedyś tego używałam i byłam całkiem zadowolona z efektu jaki uzyskałam, ale faktycznie cena trochę wysoka :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...