wtorek, 29 maja 2012

Najlepszy peeling do stópek:)

Hejka! 
Proszę Was o wyrozumiałość, w związku z tym, że nie ma mnie tu prawie wcale, że zniknęłam.
Tak się jakoś złożyło, że wiele się ostatnio w moim życiu dzieje przez co nie mam czasu na bloga:(.
POSTanawiam poprawę:).

Teraz mój kosmetyk wszech czasów!
Peeling do stóp BeBeauty Foot Expertiv wygładzająco - regenerujący
Zapewnienia producenta:
- usuwa zrogowacenia
- wygładza i odżywia
- poprawia wygląd skóry
Wygładzający peeling do stóp o kremowej konsystencji i zapachu owoców cytrusowych skutecznie regeneruje i odżywia szorstką, suchą i popękaną skórę stóp.
Zawarty w peelingu naturalny pumeks złuszcza zrogowaciały, twardy naskórek przygotowując stopy do przyjęcia pozostałych preparatów z linii BeBeauty Foot Expertiv.


Jak działa?
- Naturalny pumeks posiada silne właściwości ścierające, usuwa stwardniałą i szorstką skórę stóp.
- Witaminy A i E regenerują, odżywiają i zapobiegają rogowaceniu skóry
- Masło Shea przywraca elastyczność, nawilża
 - Allantoina VC nawilża, reguluje procesy złuszczania naskórka, łagodzi podrażnienia
- Wosk pszczeli i gliceryna działają natłuszczająco i ochronnie, zmiękczają i nawilżają

Pojemność: 75 ml
Cena: ok. 3 zł

MOJA OPINIA:
Peeling wykonuje raz w tygodniu za pomocą tego kosmetyku i pumeksu bez którego ani rusz!
Peeling posiada drobinki, które świetnie usuwają martwy naskórek i poprawiają krążenie.


Skóra po takim ostrym tarciu jest bardzo gładka, i sprawia, że kremy do stóp lepiej się wchłaniają.
W zetknięciu z wodą peeling nie traci swych drobinek.
Plusem jest to, że ten peeling jest bardzo gęsty i potrzeba go niewiele na nasze stopy.

Na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć ilość drobinek!


Jest to mój must have!
Pozdrawiam,
ika1991;-).

Macie, używacie, kochacie?

8 komentarzy:

  1. też bardzo lubię ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero zużyłam jedno opakowanie i trzeba będzie się zaopatrzyć w kolejne. :) Całkiem dobry peeling, ale trzeba pamiętać o używaniu na lekko zwilżoną skórę, bo na mokrej dobrze nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna rzecz i niesamowicie tani. Skusiłaś mnie, wypróbuję... :D

    Pozdrawiam
    Sol

    PS. POLECAM WZIĘCIE UDZIAŁU W MOIM KONKURSIE DLA BLOGERÓW:

    http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/2012/05/konkurs-drugi-dla-bloggerow-z-okazji.html

    OdpowiedzUsuń
  4. skoro najlepszy to czemu ja go nie mam ? :D
    Ah... i to jeszcze taki tani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę, chyba czas się po niego wybrać :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...