wtorek, 8 maja 2012

Serduszkowe pomadki w kosteczce

Bardzo dawno temu (może nawet z rok temu) kupiłam gazetę do której była dołączona kosteczka, kryły się w niej dwa odcienie kolorowych pomadek. Mogłabym nawet skusić się o stwierdzenie, że są to błyszczyki.

Z tego co wiem to były różne odcienie.
Ja skusiłam się na pomarańczkę z odrobiną brokatu i wisienkę.


Fajnie nawilżają i dają ładny efekt na ustach.
 A wszystko to za małe pieniądze.

Ten post stworzyłam głównie po to, by pokazać dziewczynom z Polski, że można znaleźć u nas gazety z dodatkami tak jak za granicą. Może nie z takimi jak np. w Anglii, ale zawsze to coś. No i może nie tak często.
Pozdrawiam:).

4 komentarze:

  1. ojć fajny blog :)
    Zapraszam do Siebie:)
    Pozdrawiam-Jadźka

    OdpowiedzUsuń
  2. me gusta ten błyszczyk- miałam podobny ^^

    Zapraszam na frescomania.blogspot.com ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolor i forma :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...