sobota, 16 czerwca 2012

Czyste szaleństwo!

Dzisiaj byłam w Gdańsku i normalnie miasto oszalało!
Super atmosfera - dużo ludzi (szczególnie na "długiej").
Napotkałam na kibiców z Irlandii, Rosji, Włoch, Wielkiej Brytanii, Chorwacji, i przede wszystkim HISZPANII!:)
No i oczywiście z POLSKI!)
Wracając do Hiszpanów, pewnie jak większość dziewczyn (moje koleżanki tak mają, no i z tego co słyszałam i widziałam na ulicy) nie może odwrócić wzroku od takich "ciach", jakimi są faceci pochodzący z Hiszpanii:).
Ja mogę na nich nie tylko patrzeć, ale także słuchać, chociaż mało co rozumiem.
Nie wiem czy Wam kiedyś pisałam, ale ja tak pokochałam język hiszpański, że zaczęłam uczyć się tego języka sama, bez żadnej pomocy:).
Moim marzeniem jest nawet odwiedzenie Hiszpanii:).

Euro 2012 tak opanowało wszystkich Polaków i zagranicznych kibiców, że normalnie czasami za głowę się chwytam, co też może zrobić z człowiekiem takie wydarzenie jak to.
Dzisiaj na każdym kroku, słyszałam tylko o meczu Polska-Czechy:
W autobusie mały chłopczyk podśpiewywał sobie "POLSKA, BIAŁO CZERWONI", kilka godzin później cała grupa kibiców ubranych w biało-czerwone barwy śpiewa na całe gardło ten sam tekst.
Kibice z dwóch różnych państw uśmiechnięci do siebie i rozmawiający niewiadomo jakim językiem.
Zdjęcia robione przez Polaków grupce osób z Rosji.
Wszyscy uśmiechnięci i zadowoleni.
Po prostu jest pięknie!

PS. Z niecierpliwością czekam na dzisiejszy mecz i nie przyjmuje do wiadomości innego wyniku jak wygrana POLAKÓW!
TRZYMAJMY KCIUKI ZA NASZYCH!!!

Pozdrawiam.

1 komentarz:

  1. oj, to już chyba było dawno :)) ale Espana wygrała!! :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...